Translate

sobota, 20 grudnia 2014

Suicide Squad (2016)

W 2016 r. premiere będzie miał film w którym m.i.n główną bohaterką będzie Harley Quinn. Wiemy tyle, że nie będzie to film animowany. W rolę Quinn wcieli się Margot Robbie, zaś w rolę Jokera Jared Leto.
W filmie zobaczymy również Deadshota, Ricka Flaga, Kapitana Boomeranga oraz Enchantress. Dodatkowo w filmie pojawi się Lex Luthor. Do końca nie wiadomo kto zagra Amande Waller. Film będzie na zasadzie 'Atak na Arkham'. Jak wspomniałam wyżej w filmie pojawi się Joker. Niestety nie będzie on członkiem drużyny.
Znalazłam dużo ciekawych informacji o tym filmie. Premiera podobno ma być 4 sierpnia (8 w Polsce) 2016 roku. Taka ciekawostka; w rolę Deadshota wcieli sie nie jaki Will Smith! Jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ jest to nietypowa składanka aktorów w jednym filmie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany kto kogo będzie grał, zapraszam TUTAJ.



2 komentarze:

  1. Fajna strona :)
    Mam nadzieje,że nie przestałaś jej prowadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to, co napiszę, jest mało istotne, ale awww... ^^ Pamiętam, gdy po raz pierwszy (dzięki właśnie Suicide Squad'owi, którym zaczęłam się ogrooomnie interesować) trafiłam na ten blog. Był to bodajże post, o udziale Harley w Batman: The Animated Series. To zainteresowało mnie tematyką też tej kreskówkowej Quinn (bo jest... zgoła inna, od tej filmowej). Plus - poznałam też fantastyczną muzykę. Więc, dziękuję ;D Z chęcią przeczytałabym jakąś reaktywację tego bloga, jak i pewnie wiele osób

    OdpowiedzUsuń